Aquesta setmana hi ha tres encàrrecs de feina (un de voluntari!!!)
- Com classifiquem els animals?
- Com podem fer aparells per a una estació meteorològica?
- Quins territoris pertanyien a la Corona de Catalano-aragonesa? (voluntari)
1. Com classifiquem els animals?
- Practicar amb el joc que vam fer a la classe: Animales vertebrados
- Jugar amb la següent activitat Clic: Clasificación de los animales
- Comprovar que saps resoldre la següent activitat Clic: Els animals
- Repassar els esquemes que vam fer a la classe: Models
- Si vols ampliar pots fer les activitats 2, 5, 6 i 7 del paquet d'activitats: Coneixement del medi natural 5è de primària (has de clicar on diu "engega'l (applet)").
2. Com podem fer aparells per a una estació meteorològica?
- A la classe vam buscar que una estació meteorològica tenia els següents aparells: Termòmetre (mesura la temperatura), Anenòmetre (mesura la velocitat del vent), Penell (mesura la direcció del vent), Pluviòmetre (mesura la quantat d'aigua de la pluja), Heliògraf (mesura les hores de sol) i Psicròmetre (mesura la pressió de l'aire).
- Una estació meteorològica pot tenir més aparells? Què mesuren?
- L'encàrrec es tracta de buscar en la Biblioteca de Premià, en els llibres de casa, per Internet, preguntant a pares, avis... Com podem muntar una estació meteorològica a l'escola? (Recordeu que sols podem utilitzar materials que tinguem al nostre abast o poguem aconseguir)
- Porteu a l'escola els llibres, les fotocòpies, les pàgines d'Internet... o, si voleu, podeu enviar la informació al correu-e de la classe: escolamarnova2003@gmail.com
- Dilluns 29 d'octubre comencem a construir la nostra estació. Per tant, ens hem de donar una mica de pressa!!!
3. Quins territoris pertanyien a la Corona de Catalano-aragonesa? (voluntari)
- Repetir l'activitat que hem fet en grup a la classe però ara de manera individual. teniu l'arxiu aquí.
Bona feina!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada